الهــــــــــــی !


الهــــــــــــی !

الهــــــــــــی ! افق دلم تیره وغمگین وغبار آلود است در این سال نو روزنی از آن به سوی نور بگشای واز مشکات فروزان لطفت فروغی بر این ظلمتکدۀ رنجور ارزانی دار تا قدرت ادراک مصلحتت را در عطاها وگرفتنها داشته وتوان تحمل مشیت واراده خلل ناپذیرت را در مصیبت پیش آمده داشته باشم

الهــــی !

تو محرم رازی ومن مهبط نیاز؛تو انجام هر آغازی ومن شیدای یک ناز.

الهــــی !

فروغ نرم مهتابی که بر ظلمت دلها می تابی

الهــــی !

روز من بی تو همه سیاهی است؛فرجام کارم بی تو تباهی است

الهــــی !

گلزار دل بی تو کویر است امروزم دریاب که فردا دیر است

الهــــی !

من بنده ام که در بندم مددی که دَرِدل به روی اهریمن ببندم


الهــــــــــــی !

الهــــــــــــی ! افق دلم تیره وغمگین وغبار آلود است در این سال نو روزنی از آن به سوی نور بگشای واز مشکات فروزان لطفت فروغی بر این ظلمتکدۀ رنجور ارزانی دار تا قدرت ادراک مصلحتت را در عطاها وگرفتنها داشته وتوان تحمل مشیت واراده خلل ناپذیرت را در مصیبت پیش آمده داشته باشم

الهــــی !

تو محرم  رازی  ومن مهبط  نیاز؛تو انجام هر آغازی ومن شیدای یک ناز.

الهــــی !

فروغ نرم مهتابی که بر ظلمت دلها می تابی

الهــــی !

روز من بی تو همه سیاهی است؛فرجام کارم بی تو تباهی است

الهــــی !

گلزار دل بی تو کویر است امروزم دریاب که فردا دیر است

الهــــی !

من بنده ام که در بندم مددی که دَرِدل به روی اهریمن ببندم

الهــــی !

اگر در دلم بمانی زهی کامرانی؛زهی شادمانی.

الهــــی!

راز ونیاز به درگاه تو آرم نیروی ده که دمار از روزگار نَفس برآرم.

الهــــی!

چشم من تار است وتو بینایی؛اگر ذره ای بجنبد تو بر آن دانایی.

الهــــی!

آواز بلبل ,ز آوای توست داند هرکه اوهمراز توست.

الهــــی!

الهی قطره باران پیام از تو دارد.هیچ  بادا هرکه آن را هیچ انگارد.

الهــــی!

نگاه تو پایان آه من؛ ودوای آه من نوشداروی نگاه بنده نوازی توست. نگاهت را ازمن نگیر گرچه خود می دانم که بنده ای عصیانگر ونافرمانم.که بی نگاهت سردرگم بیا بانم  وفرمانبر اوامر شیطانم.

الهــــی!

از سراب فریبای این عروس هزار داماد  تزویر را بستان وبر شوره زار حرمان دلم دانۀ امید بیفشان

الهــــی!

زخارف دنیوی تصویر حباب اند؛چشم دل را مانع وحجابند

الهــــی!

حیرانم که سینه ام را چه نامم؟چون گلبرگ یاد تو در آن بروید باغ شادیهایش می خوانم.

الهــــی!

ذکر تو برگ وبارِ باغ امید است,

شب دیدگان را روشنی صبح سپید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد