از آن دمی که رفته ای

ازآن غروب شومی که روزگارتلخ ؛درام رفتن  زودهنگام تورا وقصه ی آه 


واشک مرا  با سنگدلی تمام نوشت .مونس وهمدم تمامی تنهایی هایم غم گردید                                          

                                      

  وچه زیبا  جای خالی تورا برایم پر نمود سرودن غزل رفتن برای تو زود بود .                                           

 ومن  هنوزنبودنت را نه باور دارم ونه یاد گرفته ام .بعد تو این آسمان نیست   
                         
 که دلشگرفته بلکه ایندل من است که یک آسمان گرفته وهر روز در خلوت تنهایی  
               
سکوت  بغضهایدرگلومانده رامی شکند وشروع به باریدن می نماید.وچه زیبا

 مدیرمحترم وب سایت
 
 
 
بیقراریهایم را با با خواندن مطالب الکنم تشخیص واین سروده زیبا را ارسال فرمود.

         از آن دمی که رفته ای

نشسته بر گلوی من                           صدای بغز بی سبب

بجز جلای اشک غم                        ندیده ام به چشم خود

از آن دمی که رفته ای

 

   پرنده ای غزل نخواند

نه عطری از گلی رسید                           نه در طلوع صبح من

نشاط بر رخی رسید                                جهنمی شده است غمت

از آن دمی که رفته ای

چه بی رخت هوا بد است                     چه بی ستاره گشته است

همیشه می چکد به من                               ز قصه شبانه ام      

از آن دمی که رفته ای

غمت به پیش گریه ام                              کبوتری نشسته است

که از دیار پر گلت                             شکوفه ای گرفته است

از آن دمی که رفته ای

فضای با صفای من                              بدون چشمک شبت

چه بی ستاره گشته است                              از آن دمی که رفته ای

خدا کند که چشم من                                 دوباره دیده ور شود

به نور پاک چهره ات                               که کور و ناتوان شدم

از آن دمی که رفته ای


نظرات 1 + ارسال نظر
مطیع رهبر پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

آنکه بایـــــد سوزد و ســــــازد منم من
آنکه خاموش است و میسوزد منم من
آنکـــــــــه آتش زد به قلب من تویی تو
آنکه دائـــــم بی تو می سوزد منم من
::
اگـــــر عالم بسوزد من تو خواهــــــــم
اگــــــــر چشمام بدوزند من تو خواهم
اگـــــــر روزی روم در سینـــــه ی خاک
گلـــــــی همرنگ و هم بوی تو خواهم
::
دلم میــــــــــل دیــــــــدن روی تو دارد
درون سینــــــــــــــــه ام داغ تـــو دارد
روم آلالــــــــــه زار لالــــــــه بچینــــــم
بــــــــدیـــــــــدم آلاله هـم داغ تو دارد
::
نه بـــــال دارم به پروازت بکویـــــــــــم
نه پـــــــــــا دارم قـــــــدم آیم بسویت
حقیقت چــــــــاره ی من همین است
نشینم تــــــــــــا قیـــــــــامت انتظارت
::
خداونــــــدا! چه سازم با غم خویش؟
چه ســـــــازم با محیط درهم خویش؟
چگونه ســـــر کنـــــــــم عمر گران را؟
چه ســـــازم با دل کم طاقت خویش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد